Ara publico a Mossegalapoma.cat

Ep!
A partir d'ara escriuré les meves entrades de blog en català a Mossegalapoma.cat, i continuaré escrivint en castella a Orangoodling.

sábado, noviembre 18, 2006

I encara més... google pages

Doncs si, Google ataca de nou. Avui he descobert un nou servei filantròpic de Google (que sumarem a l'omnipresent cercador, maps, groups, gmail, picasa, toolbar, blogger , les eines d'edició de text i full de càlcul, o moltes mes que se m'escapen)

Es tracta de Google Pages, una eina que recorda al Geocities de tota la vida. Geocities des de finals dels 90 ha estat el hosting gratuït de paginas web per excel·lència. Però Google ataca amb força, proporciona una interfície *AJAX acord a la moda del moment i permet en pocs minuts crear la teva pàgina. Cosa que Geocities ni funcionava ràpid ni era fàcil d'usar ni s' aconseguia massa cosa amb poc temps.

Jutgeu vosaltres. En una estoneta( 5 minuts) he creat el meu *pagina (copiant i pegant un poc) l'he publicat i he reportat un bug a Google.

He trigat més en explicar-lo aquí.

I us deixo amb un link a la pagina de prova creada.
La meva pagina a google pages

Ludo out

1 comentario:

Pablo Casado dijo...

Google sap més de mi que jo mateix.

Comença a fer por. Tema per a ASAI?