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Ep!
A partir d'ara escriuré les meves entrades de blog en català a Mossegalapoma.cat, i continuaré escrivint en castella a Orangoodling.

martes, febrero 06, 2007

Aeroport internacional a Barcelona ... fent campanya


M'ha arribat aquest correu que m'ha semblat interessant difondre.
Ludo out.
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D'aquí a poques setmanes AENA   farà pública la
seva decisió sobre la concessió de la nova terminal sud de l'aeroport
del Prat. Si bé és evident que per als interessos catalans resulta més
atractiva la oferta del grup Star Alliance , que convertiria
Barcelona en un centre d'intercanvi amb vols intercontinentals, hi ha la
possibilitat que AENA no afavoreixi aquesta opció.


Més enllà del suport que Ajuntament , Cambra de Comerç, Universitat i d'altres institucions, han donat a la oferta del grup Star Alliance, seria bó fer veure a AENA que aquesta qüestió té una transcendència social i política que supera la institucional.

Us demano que us sumeu a l'enviament del correu electrònic que trobareu
a continuació. Podeu fer-lo arribar a l'adreça
servicios-aeroportuarios@aena.es amb còpia a campanyahub@hotmail.com per tal de
poder seguir-ne l'impacte.

Feu-ho correr!

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Apreciados/as Sres./as. de AENA:


Me dirijo a ustedes para manifestar mi preocupación ante la inminente
decisión de AENA sobre la adjudicación de la nueva terminal del
aeropuerto de Barcelona.

El Ayuntamiento de Barcelona, las Cámaras de Comercio, las Universidades
y la sociedad civil, coinciden en el mayor atractivo y potencial de la
oferta presentada por el grupo Star Alliance. Un proyecto que permitiría
a Barcelona consolidarse como referencia europea y hub intercontinental.
Ante esta posibilidad, la oferta de una compañía de bajo coste como
Click Air, no puede considerarse una opción de futuro sino una
interferencia en el desarrollo del propio aeropuerto y la economía catalana.

Por todo ello, es justificado el temor a que la necesidades de
amortización de la nueva T4 del aeropuerto de Barajas, los intereses de
Iberia como antigua compañía de bandera y la inercia centralista del
estado, condicionen una decisión que resulta evidente desde los
intereses del aeropuerto de Barcelona y la sociedad catalana.

Espero, esperamos, una decisión ajustada a la lógica más allá del modelo
unipolar que AENA ha impulsado hasta hoy.

Atentamente,

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DNI :