Ara publico a Mossegalapoma.cat

Ep!
A partir d'ara escriuré les meves entrades de blog en català a Mossegalapoma.cat, i continuaré escrivint en castella a Orangoodling.

sábado, octubre 14, 2006

Integració amb tiddlywiki un pas previ a wikibook??

Vejam,
l'Uri i l'Alex estàn fent una pencada tremenda amb el WikiBook. Pencada que pot arribar a ser frustrant perquè refer tot el wikibook pot ser una inbhumà i potser no sigui realment productiu diguem fins al març / abril 2007 quan el wikibook sigui "propietat" de nous projectistes del dfwikiteam. Ojo! no estic dient que no s'avançi, sino que segurament el desenvolupament del wikibook implica necessariament passar per una llarga temporada de versions alfa.
Però tenim un tema pendent que els desenvoluapments del wikibook poden facilitar i donar un èxit quasi immediat: la integració entre wiki i tiddlywiki (que ja fa temps que pregono i que la gent demana arreu).
Com es mecanitza això:
1. usant els webservices que ja han desenvolupat l'Uri i l'Alex.
2. afegint unplug-in a tiddlywiki.
Aném a explicar-ho més: Tiddlywiki ja te un plugin pèr importar tiddlers ( entrades wiki d'altres tiddywikis), OK?
http://www.tiddlytools.com/#ImportTiddlersPlugin

Es pot modificar aquest pluguin perque "parli" amb el webservice del wiki per llegir-ne les pàgines i importar els continguts que li molin.
3. Traduint (ja sigui desde el wiki(php) o desde tiddlywiki (javascript) el format dfwiki (mediawiki) al format tiddlywiki... a no ser que trobeu un plugin de tiddywiki que permeti treballar amb el format mediawiki, cosa que no m'extranyaria gens.
Va comentaris... que em sembla que tirarem per aqui...
es nota que m'he quedat el pont a treballar ??¿ Estic fatal!!!
Ludo out

No hay comentarios: