Ara publico a Mossegalapoma.cat

Ep!
A partir d'ara escriuré les meves entrades de blog en català a Mossegalapoma.cat, i continuaré escrivint en castella a Orangoodling.

lunes, octubre 16, 2006

Internostrum traductor català castellà

Els cracks de la universitat d'alacant han desenvolupat l'aplicació online internostrum , un excel.lent traductor online català-castellà/catsellà-català. Personalment he convertit Internostrum en una eina de treballa cuotidiana: treballo més comode en català, però com que principalment vull comunicar i per tant com a més llengües pugui traduïr els meus escrits millor que millor.

Adicionalment la rutina de traduir el que escric amb internostrum, m'està aportant beneficis inesperats: com la formalització de la revisió d'allò que escric (internostrum és una eina collonuda però no ho tradueix tot correctament, sobretot determinades formes gramaticals poc comunes )... A més a més cada dia estic obligat a tenir més cura de l'ortografia quan escric perquè Intrenostrum no tradueix les faltes d'ortografia... un dia d'aquest en deixaré de fer ;-)

Ludo out
(ara vaig a traduir aquest post per penjar-lo al blog en castellà)

1 comentario:

Unknown dijo...

També et pots mirar el http://www.opentrad.org/

és bastant nou...