Ara publico a Mossegalapoma.cat

Ep!
A partir d'ara escriuré les meves entrades de blog en català a Mossegalapoma.cat, i continuaré escrivint en castella a Orangoodling.

lunes, enero 29, 2007

La Unió Europea Publica un Informe sobre el programari lliure i els seus avantatges

I m'arriba a través de la llista de mail de la càtedra de programari lliure de la UPC:

La
Comissió Europea ha publicat un informe sobre els avantatges d'utilitzar programari de codi obert en el sector empresarial europeu. L'estudi ha estat liderat per la Universitat de Nacions Unides de Maastricht Centre d'Investigació i Formació Social i Econòmica sobre Innovació i Tecnologia.
http://ec.europa.eu/enterprise/ict/policy/doc/2006-11-20-flossimpact.pdf

Quin horror.. ara m'hauré de llegir 400 pagines més per la meva tesi :-(((( això no s'acabarà mai :_(
Ludo out ( que tinc molt per llegir)

No hay comentarios: